100 Ro
100 Ro

100 Ro
100 Ro

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Mulţumesc

Mulţumesc fidelei mele cititoare Nasturash pentru onoarea ce mi-a dăruit-o ieri. M-a premiat cu "Scriitor de excelenţă". Asta contează foarte mult pentru mine şi ca orice premiu care trebuie dat mai înainte, trebuie să îl pasez mai departe.

- Nasturah, pentru că mă regăsesc în ce scrie,
- Monica, pentru pasiunea pe care o depune,
- Rappa'ru, pentru că este un om de excelenţă în ce face,
- Adniana, pentru că este copilul nebun al blogosferei,
- Feri a.k.a 100RO pentru proiectul săau.

Mulţumesc cititorilor mei pentru comentarii şi pentru aprecieri\critici.

11 comentarii:

Geanina Lisandru spunea...

Felicitări pentru premiu, nu ţia fost dăruit întâmplător!

Geanina Lisandru spunea...

ţi-a*, scuze...

Paranoid Man spunea...

Mulţumesc Geanina :). Mi-a făcut ziua fericită şi mă ambiţionează să lucrez mai mult.

Andrei Răduţu spunea...

Felicitari omule si scuze ca am vazut de abia acum ca m-ai premiat:)...multumesc frumos de aprecieri si iti urez sanatate, fericire si toate cele bune:)...sa auzim de bine si promit sa trec mai des pe la tine:)...bafta:)>-

Paranoid Man spunea...

Salutare Rappa_ru'. Meriţi premiul din plin. te aştept să mai treci pe aici. :) Mulţumesc de urări.

nasturash spunea...

Cand poti, treci pe la mine, ti-am pasat o leapsa:*

adniana spunea...

:))nebun esti tu,mai Traiane! mersi,copil dragut:)

adniana spunea...

:)))

adniana spunea...

:)

Paranoid Man spunea...

Eu sunt copilul drăguţ, tu ăla nebun. :P >:D< you're a riot...

adniana spunea...

hehe.. :)) >:D<... :)))