100 Ro
100 Ro

100 Ro
100 Ro

vineri, 15 ianuarie 2010

Elogie Trecutului din Prezent

Pe gard,
zace...
zace inima,
neagră, plouată.
Ar putea fi galbenă, maestre,
dar mie îmi pare neagră,
neagră precum pământul ars de razele soarelui.

Peste gard maestre,
e viitorul, ce îngroapă
şi trecut şi prezent
şi pe noi sub avalanşe de gri, galben şi violet, maestre.

Şipcile gardului,
par a fi clape de pian
verzi, albastre, roşii
şi, în lumină potrivită,
ar fi o oglindă perfectă
unde, griul s-ar preface în azur.

Maestre, după gard e pieirea inevitabilă...

7 comentarii:

Monica spunea...

mi-a placut f mult poezia asta:)

Paranoid Man spunea...

Mulţumesc Monica :*. Mă bucur că ţi-a plăcut.

nasturash spunea...

I'm back. Stiu ca te-am cam tot ignorat in ultima vreme, dar imi cer scuze.
Placut rau de tot poezia la mine..serios..
Si mi s-a parut divin ultimul vers

Cand ziceai tu ca scoti volumul ala de poezii? Aah?

Paranoid Man spunea...

>:D< :) M-aş bucura să îmi spună cineva şi cine e Maestrul. :D Până atunci, mersi Nasturash că ţi-ai adus aminte de mine.

Volumul poate pe la anu... :D

Andrei Răduţu spunea...

Frumoasa si asta...mi s-a parut foarte tare alaturarea celor planuri...mi-aduce aminte de Bacovia si coloraturile lui din poezii...foarte tare...felicitari si multa bafta:)

Paranoid Man spunea...

Păi Bacovia este cel care mi-a dat modelul de poezii. :) Eu doar dezvolt pe modelul său de picturi în rime.

Sanziana spunea...

:) GENIAL! foarte bine scrisa...imi place!