100 Ro
100 Ro

100 Ro
100 Ro

joi, 28 ianuarie 2010

Între spicele de grâu ...

Printre spicele de grâu
din lanul unde ne-am ascuns,
cel de lângă pârâu,
căutam cu ardoare răspuns.
Voiam să cunosc
mai mult decât mi-era permis,
constrâns de tine, recunosc
că sunt uman cât să ajungem la compromis.

În mijloc de lan,
sub cer de porţelan,
cad lacrimi din cer
şi se amestecă cu nămol
şi din pământ răsare, domol,
falnic, un înger.
Îngenuchiaţi amândoi
în lanul sfânt de grâu,
sfărşit singurătăţii-n doi,
legaţi amândoi cu sfânt brâu.

9 comentarii:

adniana spunea...

OF OFFFF

Paranoid Man spunea...

ce off? care off?

Monica spunea...

f fain:)
finalul genial:)

Paranoid Man spunea...

Mulţumesc de apreciere Monica. Finalul mi-a plăcut cel mai mult şi mie :D.

nasturash spunea...

Divin...nu am mai trecut de ceva vreme pe aici, recunosc, mea culpa. Oricum superb...Sa stii ca ti-am lasat ceva la mine pe blog, nu stiu cat de mult conteaza, dar eu am avut indrazneala sa fac gestul. :* Multa bafta in continuare si o groaza de inspiratie.

Paranoid Man spunea...

Mersi mult Nasturah. Sunteţi oricând aşteptaţi aici. >:D<

Andrei Răduţu spunea...

Frumos:)...oleaca trist, dar frumos tare:)

adniana spunea...

of of:)) of'ul meu,nu al tau:)

Paranoid Man spunea...

Rappa_ru' eu am intenţionat să nu fie tristă :). Am dorit să fie o poveste de amor, nu tristă. :) Dar mă bucur că de apreciere. Mulţumesc frumos.