100 Ro
100 Ro

100 Ro
100 Ro

marți, 2 februarie 2010

Ochii sunt oglinda sufletului(Leapşa)

Nasturash mi-a adresat o provocare, o leapsă mică, un exerciţiu de auto-cunoaştere prin împărtăşire a gândurilor.


10 lucruri pe care să nu le pierd sau să le uit sau care sunt parte din sufletul meu.

1. Inspiraţia, sunt mort literar făra ea, impacientat şi cu capsa pusă când nu am idei literare,

2. Sănătatea, este cea mai importantă, împreună cu familia şi credinţa. Cred că sunt şi interconectate.

3. Credinţa, valori morale şi bun simţ. Fără astea nu sunt cu nimic mai bun decât ce doresc să combat în această ţară.

4. Familia. Viaţa e goală fără familie. Goală am spus...

5. Cultura. Fără ea aş fi ca un animal, condus doar de instincte.

6. Iubirea. Simt un gol în suflet fără iubire şi indirect de iubire se leagă şi inspiraţia.

7. Prietenii. Nu ştiu ce m-aş face fără ei. Sau ştiu şi de aceea le mulţumesc că îmi sunt mereu aproape.

8. Să zâmbesc. Dacă aş uita să zâmbesc aş fi mort sufleteşte.

9. Personalitatea mea ciudată. Fără personalitatea mea foarte ciudată, când critică, când jovială, nu m-aş simţi bine ar fi foarte ciudat să pierd alter-ego-ul meu.

10. Dulciuri. Fără dulciuri, e jale. Sunt încă un copil la capitolul dulce şi ciocolata asta de pe birou mă tentează ... O să ajung gras ...

Leapşa aceasta o las pentru toţi care vizitează. Cine doreşte să o preia este invitatul meu. Poate lăsa comentariu aici cu linkul spre postare ca să aflăm mai mult unul despre altul.

6 comentarii:

Monica spunea...

esti frumos ca om:) dar chestia cu dulciurile m au enervat...:((:((:((

ce bine ca esti baiat:D:D:D:D:D:

Paranoid Man spunea...

De ce te-a enervat Monica? :-ss

nasturash spunea...

Ma bucur ca ai acceptat leapsa:) Mi-a placut, m-am regasit, sincer...si ma bucur sa gasesc oameni care gandesc si simt la fel ca mine.:)

Monica spunea...

daca as manca dulciuri si cicolata cum faci tu..as ajunge la 80 de kg in 3 luni....

adniana spunea...

10 lucruri pe care să nu le pierd sau să le uit sau care sunt parte din sufletul meu....ti'as prelua leapsa...dar mai mult de 3-4 lucruri ma indoiesc ca as gasi...:)

Andrei Răduţu spunea...

Bine punctat:)...mi-a placut...toate cele bune omule si multumesc de aprecieri:)...bafta si o seara frumoasa:)