100 Ro
100 Ro

100 Ro
100 Ro

miercuri, 25 noiembrie 2009

Cuşca


Stam într-o cuşcă
Singur ...,
În spatele gratiilor
Singur ...,
Firele vieţilor,
Ascunse de culorile şterse
Ale acualerelor ...

Tu, – zbori liberă,
Te privesc în ascuns,
Zburând ...
Tu, zbori liberă,
Iar eu ..., eu visez
Să scap de cuşca austeră,

Porumbiţo, vino ...
Să distrugi cuşca,
Căci eu ...
Nu mai pot încerca,
Porumbiţo, vino ...

Aş vrea să zburăm împreună
Sub clar de lună ...
O vioară singuratică,
Dezacordată,
Cântă pentru cei ce nu o aud ...

2 comentarii:

nasturash spunea...

O pictura perfecta de sentimente... Ce faci tu aici se numeste arta...Felicitari:)

Paranoid Man spunea...

Ce fac eu aici este doar o confesiune poetică. Nu cred că este artă. Mai am de învăţat mult până la artă. Mulţumesc foarte mult de aprecieri. Şi mai te aştept pe aici.